عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 774
نویسنده : مشاور

 

سازمان تروریستی در تلاش آلت دست قرار دادن کودکان است

هر ساله آماری از کودک ربایی توسط اکراد گروهک های ایران ستیز پژاک ایران و پ ک ک ترکیه و حتی سوریه و عراق منتشر میگردد که

نشان از عمق تفکر تروریستی این عده دارد.

در ایران بیشترین گروهک های تروریستی متعلق به گروهک های کردی هست که بیشترین ضریب ایران ستیزی را به خود تخصیص داده اند.

متن اصلی خبر

به نقل از TRT ،گروهک تروریستی ” پ ک ک “حتی کودکان را نیز آلت دست اعمال خائنانه و منفور خود می کند.

دختر بچه ای که در شرناک با توسل به زور سعی می شد به سازمان تروریستی ” پ ک ک ” بپیوندد با ترتیب عملیاتی نجات یافت.

اکیب های شبعه مبارزه با ترور در شرناک خودروی مشکوک را متوقف ساخته و بازرسی هایی در آن انجام دادند.

در نتیجه این بازرسی ها دختر بچه ۱۴ ساله ای که معلوم شد به زور می خواهند به سازمان تروریستی ” پ ک ک ” ملحق شود، از دست تروریستها رهایی یافت.

سه مظنون در خودرو که یکی نیز زن بود، تحت بازداشت قرار گرفت.

دختر بچه ربوده شده به خانواده اش تحویل داده شده و سه مظنون نیز به مقامات عدلی تحویل داده شدند.



:: برچسب‌ها: پژاک،پ ک ک،کردستان،تروریست،اکراد،کورد،کرد ,
تاریخ : پنج شنبه 14 آبان 1394
بازدید : 782
نویسنده : مشاور

 

براساس آمار و اطلاعات، جمهوری اسلامی ایران بیش از 17 هزار نفر از شهروندان و مقامات سیاسی خود را در مواجهه با گروهک های مختلف تروریستی از دست داده است که بیش از 12 هزار نفر آنان به دست عوامل "گروهک تروریستی و جنایکار منافقین" شهید شده و بقیه نیز به دست عوامل گروهک‌های تروریستی دیگر وابسته به دشمنان از جمله کومله، دموکرات، پژاک، جندالشيطان (عبدالمالک ریگی)، جيش العدل، خلق عرب، خلق بلوچ و تندر(انجمن پادشاهي ايران) به شهادت رسیده‌اند.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ "ترور" نوعی آدم‌کشی‌ با اهداف سیاسی‌ یا عقیدتی است. واژه‌ای‌ نام‌ آشنا برای جمهوری اسلامی ايران‌ که به‌عنوان‌ کشوری با بالاترین قربانیان ترور محسوب می‌شود. جمهوری اسلامی ایران بابیش از 17 هزار شهید ترور، سند زنده‌ای از پشت پرده اقدامات‌ وحشیانه مدعیان حقوق بشر از سال‌های ابتدای‌ انقلاب اسلامی تاکنون بوده است. از این رو جمهوری اسلامی ایران‌ در طول سال‌های پس‌ از‌ انقلاب اسلامي و در سی و پنج سال گذشته یکی از بزرگترین کشورهای قربانی تروریسم و به عبارت صحیح‌تر و واقعی "بزرگترین قربانی تروریسم در جهان" است که از نخستین روزهای وقوع انقلاب‌ اسلامي در سال 1357 آماج عملیات‌های گوناگون تروریستی بوده است که در این زمینه وجود بیش از 17 هزار شهید ترور سندی روشن و مبرهن بر اثبات این ادعاست. 


براساس آمار و اطلاعات، جمهوری اسلامی ایران بیش از 17 هزار نفر از شهروندان و مقامات سیاسی خود را در مواجهه با گروه‌ک‌های مختلف تروریستی از دست داده است که بیش از 12 هزار نفر آنان به دست عوامل "گروهک تروریستی و جنایکار منافقین" شهید شده و بقیه نیز به دست عوامل گروهک‌های تروریستی دیگر وابسته به دشمنان از جمله کومله، دموکرات، پژاک، جندالشيطان (عبدالمالک ریگی)، جيش العدل، خلق عرب، خلق بلوچ و تندر(انجمن پادشاهي ايران) به شهادت رسیده‌اند.

از مهمترین اهداف اين گروهک‌هاي تروريستي، می‌توان به ایجاد فتنه و دامن زدن به مسائلي همچون اختلاف بین مذاهب اسلامی (شیعه و سنی)، درگیر کردن قوميت‌ها و ایجاد منازعات فرقه‌ای و قومی در بین مردم کشور و خدشه دار کردن چهره حقیقی اسلام و زير سوال بردن ماهيت الگو محور ایران اسلامي عنوان نمود و همچنین هدف حمله اکثر این گروهک‌های تروریستی صدمه زدن به کيان نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد هرج و مرج و ناامنی در داخل کشور ايران است که مورد حمایت کشورهای غربی و عربي بخصوص آمریکا، رژيم صهيونيستي‌ و عربستان سعودي قرار می‌گيرد که اين کشورها فقط در راستاي تامين منافع خويش از این گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند. 

اگر چه تمامی گروهک‌های تروریستی که چه در داخل و چه در خارج فعالیت دارند، دارای عملکردهای مختلفی می‌باشند اما اهداف مشابهی را پيگيری می‌کنند. نکته جالب در اين ميان توجيه حملات تروریستی از طرف این گروهک‌ها به بهانه احقاق حقوق ملت ایران است!




 
باشگاه خبرنگاران به بهانه  حمله تروریستی اخير در سراوان که  منجر به شهادت 14 نفر از نیروهای هنگ مرزی سراوان شد، گزارشی درباره گروهک‌های تروریستی و جنایت‌های آنان درحق ملت ايران تهیه کرده است.

1-گروهک تروريستي منافقين
 
در تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی ایران، جنایت‌های بی شمار از فرقه رجوی (سرکرده گروهک تروریستی منافقین) ثبت شده است. در طی این سال‌ها، افراد بی‌گناه زیادی، در جریان ترورهای کور، در محل کار و تحصیل خود هدف گلوله‌های فرقه رجوی قرار گرفتند.

"مسعود رجوی"، خود مدعی است که از سال ۱۳۶۰ تا ۶۱ منافقین تعداد دوازده هزار تن از نیروهای جمهوری اسلامی را ترور کرده‌اند. همچنین بنا به گزارش منابع گروهک تروریستی منافقین در سال ۶۶ و بعد از تاسیس ارتش این فرقه، مجموعا ۲۳ بار عملیات نظامی در منطقه نوار مرز ایران و عراق با کمک و پشتیبانی ارتش رژیم صدام، صورت گرفته است که در این عملیات‌ها، جمعا ۵۸۸۰ نفر از نیروهای جمهوری اسلامی، شهید شده‌اند.




خصومت منافقین با نظام جمهوری اسلامی ایران فقط به عملیات ترور منتهی نمی‌شود و جاسوسی برای اسرائیل و آمریکا هم در پرونده منافقین ثبت شده است. عناصر منافقین در سال‌های اخیر در موضوع هسته‌ای نیز با اسرائیل و آمریکا همکاری کرده‌اند. ترور 4 دانشمند هسته‌ای ایران در سال‌های اخیر و ارائه گزارش‌های جعلی درباره مراکز هسته‌ای ایران، از جمله همکاری‌های منافقین با آمریکا و صهیونیست‌هاست. 

برخی کشورهای غربی بر اساس مدارک جعلی منافقین در موضوع هسته‌ای، ایران را تحت فشار قرار داده و ضد ملت ایران، تحریم وضع کرده‌اند. رژیم صهیونیستی در حالی از منافقین برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای ایران استفاده می‌کند که همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران، صلح آمیز و تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی است. برنامه‌های هسته‌ای اسرائیل اما کاملا نظامی است و صدها بمب و کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی، تهدیدی برای امنیت جهانی محسوب می‌شود. 

خارج کردن نام اين گروهک تروریستی از لیست گروه‌های تروریستی توسط برخی کشورهای اروپایی و آمریکا نمونه بارزی از همراهی این کشورها با اين گروهک و تروریسم بین المللی است. 


2-پژاک یا PJAK  

"حزب حیات آزاد کردستان" یک گروهک تروریستی شبه نظامی و چپ‌گرا در کردستان ایران است. فعالیت این گروهک بیشتر در مرز بین ایران، عراق و ترکیه و منطقه "قلعه رش" در استان "آذربایجان غربی" و منطقه "اورامانات" از توابع استان کرمانشاه و "ایوان" از توابع "ایلام" و "مریوان" و منطقه "چهل چشمه" از توابع استان کردستان و بخش شرقی "کوهستان قندیل" در کردستان عراق است و تحت هدایت و رهبری "حزب پ‌ک‌ک"، "حزب کارگران کرد ترکیه"، فعالیت می‌کند. 

گروه پژاک در ۴ آوریل ۲۰۰۳ سالروز تولد عبدالله اوجلان سرکرده گروه پ‌ک‌ک تاسیس شد. گروهک شبه نظامی پژاک، خود را شاخه ایرانی پ‌ک‌ک معرفی می‌کند.

ساختار سیاسی پژاک

"پژاک" در سال ۲۰۰۴ اولین کنگره خود را برگزار نمود. رئیس این گروهک تروريستي" عبدالرحمان حاجی‌احمدی" نام دارد. پژاک تاکنون چندین انشعاب درونی داشته‌ است. منابع شمال عراق گزارش می‌کنند که حاجی‌احمدی، تنها اسماً رئیس پژاک است و هیچ کاری بدون اجازهٔ پ‌ک‌ک انجام نمی‌دهد!


فعالیت‌های نظامی


گروهک پژاک در حملات مختلف به نیروهای امنیتی در خاک جمهوری اسلامی ایران دست داشته‌ است، یکی از این حملات در شهرستان مریوان صورت گرفته‌ است که به گفته فرمانداری شهرستان مریوان این عملیات ساعت ۷ بامداد روز ۱۳ فروردین ماه سال ۹۰ صورت گرفت که طی آن افراد مسلح به پاسگاه مرزی واقع در "روستای سیاناو" در نزدیکی "روستای کانی کبود" حمله کردند. 

در نتیجه حمله پژاک در "مریوان" یک پرسنل کادر و سه سرباز وظیفه کشته و دو سرباز وظیفه دیگر نیز زخمی شدند. گروه پژاک این حمله را پاسخ به اعدام یکی از اعضای خود عنوان کرد.

طبق اعلام رسمی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای فرودین ماه سال ۹۰ چهار اقدام تروریستی در کردستان روی داده‌ است که طی آن ۶ نفر از پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی کردستان کشته و نزدیک به ۱۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. حاجی‌احمدی، به ایالات متحده سفر داشته و در آن‌جا تماس‌هایی برقرار کرده‌است. 

او می‌گوید: هدف ما یکی است. ما در مورد براندازی حکومت صحبت نمی‌کنیم، ولی خواهان تغییر دموکراتیک در ایرانیم. در این سطح حاضریم با آمریکایی‌ها همکاری کنیم. 


سایت خبری آمریکایی "نیوزمکس" در آگوست ۲۰۰۷ مصاحبه‌ای با رحمان حاج احمدی انجام می‌دهد. حاج احمدی که به واشنگتن سفر کرده بود در این مصاحبه می‌گوید: امیدوارم در دیدار با مقامات ارشد دولت آمریکا درباره وضعیت جاری در ایران و کمک واشنگتن به پژاک گفت و گو و رایزنی کنم. 

سرکرده این گروهک تروریستی در این مصاحبه ادامه می‌دهد: با کمک آمریکا اقوام کرد را در شورشی که می‌تواند به کل ایران گسترش یابد هدایت می‌کنیم. 

در سال ۲۰۰۴ و درست یک سال پس از اشغال نظامی عراق توسط آمریکا، روزنامه واشنگتن پست و خبرگزاری انگلیسی رویترز گزارش‌هایی منتشر کردند که بر طبق آن نیروهای سازمان تازه تاسیس پژاک را در حالی که سلاح‌های آمریکایی در دست داشتند، در اطراف پایگاه نظامی ایالات متحده در سلیمانیه عراق رویت کردند.

"سیمور هرش"، خبرنگار تحقیقاتی" مجله نیویورکر" در شماره ۲۷ این مجله گزارش مي‌دهد "پژاک" هم از ایالات متحده و هم از اسرائیل کمک دریافت می‌کند.

"ارلیش روزنامه نگار مستقل آمریکایی" نیز در دیدار از پایگاه‌های "پژاک" در "کوهستان قندیل" و پس از انجام مصاحبه با سرکرده‌های این گروهک صراحتا اعلام می‌کند: عملیات نظامی پژاک در راستای استراتژی آمریکا در منطقه‌ است. یکی از محافظان این عضو پژاک نیز گفت که مسوولان این گروه سال گذشته در کرکوک با آمریکایی‌ها ملاقات کرده‌اند.

تاکنون در حملات پژاک شاخه سازمان تروریستی پ‌ک‌ک در ایران به جز پرسنل نظامی و نیروهای امنیتی، ده‌ها شهروند ایرانی جان خود را از دست داده‌اند.

دست‌گیری و آزادی سرکرده پژاک در آلمان

حاجی‌احمدی، سرکرده پژاک در اسفند ۱۳۸۸ در منزل خود در آلمان توسط ماموران ضد تروریسم پلیس آلمان و با درخواست دولت بلژیک دستگیر و پس از دو روز آزاد شد!




"مراد کارایلان"، از رهبران پ‌ک‌ک می‌گوید نیروهای پژاک دست کم ۱۵۰ تن از سربازان و مسئولان ایرانی را در خاک این کشور کشته‌اند.

3-جندالشيطان

گروهک تروریستی شبه‌نظامی جند الشیطان از سال 1382 با نظام جمهوری اسلامی ایران به مبارزه مسلحانه می‌پرداخت. جندالشيطان یک جریان بنیادگرای ‌تروریستی ‌و فرقه‌گرا و سازمانی تروریستی است که تحت حمایت آمریکا و برخی کشورهای عرب منطقه دست به ترور، قاچاق سوخت و مواد مخدر می‌زند.

معروفترین عضو ارشد این گروهک تروریستی، عبدالمالک ریگی، از طایفه ریگی بود که توسط جمهوری اسلامی دستگیر و به دار مکافات آویخته شد. بعد از دستگیری وی، این گروهک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که محمدظاهر بلوچ را به عنوان سرکرده جدید این گروهک منصوب کرده‌است. بعد از به هلاکت رسيدن "عبدالمالک ريگي" سرکرده اين گروهک شيطاني، نام اين گروهک به "جيش العدل" تغيير يافت.


به گفته مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران، اين گروهک تروريستي توسط سرویس‌های اطلاعاتی سیا، موساد و فرماندهی ناتو حمایت می‌شود.

خبرگزاری "آسوشیتد پرس" در گزارشی اعلام کرد که تاکنون اطلاعات تایید شده‌ای مبنی بر نقش آمریکا در حمایت از جندالشيطان و کمک به آموزش نیروهای آن بدست نیامده‌ است. اما گزارش‌های برخی کارشناسان امور منطقه و مقامات امنیتی حکایت از آن دارد که اين گروهک از کمک‌های آمریکائیان و پاکستانی‌ها سود برده و همچنین به جنگجویان ضد شیعه مرتبط با عربستان هم نزدیک شده‌ است. 

"ژنرال اسلم بیگ"، رئیس سابق ستاد ارتش پاکستان که در ابتدای دهه ۱۹۹۰ ارتش را ترک کرده در مصاحبه با اسوشیتدپرس اظهار کرده روستای مرزی مند محل ارتباط آمریکائی‌ها و تروریست‌های جندالشیطان بوده و کمک‌های آمریکائی‌ها از طریق دو بندر پاکستانی "کوت کلمت" و "جیوانی" وارد منطقه ‌شده‌است.

عبدالمالک ریگی در زندان، اعتراف کرد که آمریکا به او و گروهک جندالشيطان قول همکاری و حمایت داده‌ بودند.

از جمله اقدامات این گروهک، عملیات تاسوکی در اسفندماه سال ۱۳۸۴ است که در جریان آن، افراد مسلح با بستن جاده زابل به زاهدان در نزدیکی پاسگاه تاسوکی، اتومبیل‌های عبوری را متوقف کردند و بیست و دو تن از سرنشینان آن‌ها را به شهادت رساندند.

اين گروهک شيطاني، مردم بی‌گناه را عوامل‌‌ دولتی‌ و امنیتی توصیف کرد اما شاهدان عيني خبر از به شهادت رسیدن افراد عادی دادند.

انفجاري که‌ در مسجد امیرالمومنین زاهدان روی داد و در جریان آن، بیست و پنج نفر شهید و شماری زخمی شدند نيز توسط جندالشيطان انجام گرفت.


در حادثه‌ای دیگر، حدود سی نفر از جمله تعدادی از فرماندهان و نفرات سپاه پاسداران در یک انفجار انتحاری در گردهمایی ریش سفیدان محلی و فرماندهان سپاه پاسداران در پیشین، واقع در استان "سیستان و بلوچستان" به شهادت رسيدند و بازهم اين گروهک مسئولیت این عملیات تروريستي را برعهده گرفت.



پس از دستگیری و فروپاشی گروهک جندالشيطان، تعدادي از بازماندگان اين گروهک با تاسيس گروهک ديگري به نام "جيش العدل" اقدامات تروريستي و خرابکارانه سلف خود را پيش گرفتند. 

اين گروهک‌ در یک عمليات تروريستي طي يک درگیری مسلحانه در سراوان 14 نفر از نیروهای هنگ مرزی سراوان را به شهادت رساندند. همچنين در درگیری مسلحانه بين نیروهای هنگ مرزی با عناصر اين‌گروهک معاند که در نزديکي پاسگاه مرزی "گزبستان" از توابع شهرستان "سراوان" رخ داد، هفت نفر از پرسنل هنگ مرزی نیز مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافتند.


4-گروهک تروريستي کومله

گروهک تروریستی کومله نیز مانند بسیاری از گروهک‌های چپ گرا هم دوره خویش دست به سلاح می‌برد و به رفتارهای تروریستی روی می‌آورد. هر چند پایگاه اصلی این گروهک از سال ۱۳۶۰ به بعد و بر اثر کنترل اوضاع توسط دولت به خاک عراق منتقل می‌شود، اما رفتار تروریستی آن‌ها همچنان ادامه می‌یابد.

کاشتن مین بر سر راه پایگاه‌های نیروهای نظامی، اجرای کمین بر سر راه کاروان‌های نظامی، حمله شبانه به پایگاه‌های قوای انتظامی و نظامی، حمله به تأسیسات دولتی در شهرها و روستاها و نفوذ در شهرها و درگیر شدن با نیروهای امنیت شهری، از تاکتیک‌های نظامی این گروهک تروریستی است. به طور کلی کومله استراتژی خود را حمله چریکی و نامنظم تعریف کرده است.

اسناد به دست آمده از خانه‌های تیمی این گروهک پس از آزاد سازی سنندج نشان می‌دهد، کومله مردم بی‌گناه را به اتهام موهوم شرکت در جلسات ضد خلقی دستگیر کرده و بعضاً به قتل رسانده است. برخی گزارش‌ها و اسناد دیگر نشان می‌دهد این گروهک در اوایل انقلاب تلفن‌های مردم را کنترل می‌کرد، تلگراف مردم کردستان را ضبط کرده و از ارسال آن جلوگیری می‌کرد. آن‌ها اتومبیل‌های شخصی و دولتی را مصادره کرده و حتی نیمه شب به خانه‌های مردم یورش برده و آن‌ها را دستگیر می‌کردند.

گروهک فاسد کومله می‌کوشد امنیت مردم عادی شهر و روستا را سلب کرده و با تهدید و ارعاب و دستگیری و شکنجه و بازجویی آن‌ها را تحت انقیاد خود قرار دهد. تبلیغات ضد اسلامی این گروهک مخصوصاً موضع گیری‌های شرم آور آن‌ها نسبت به اخلاقیات دینی موجب انزجار مردم شده است. آن‌ها حتی در مساجد با برگزاری سخنرانی و نشست‌های سیاسی سعی در نفی مفاهیم دینی می‌کنند.

گرچه تروریست‌های کومله برخی از این اسناد و مدارک را غیر واقعی می‌دانند، اما اسناد منتشر شده سیا مربوط به ۱۹۸۶ – ۱۹۸۰ نیز گوشه‌ای از فعالیت‌های تروریستی گروهک کومله را به تصویر می‌کشد. در آن اسناد می‌توان نشانه‌هایی از موارد زیر را مشاهده کرد:

_بمب گذاری در نقاط پراکنده شهرها یا روستاهای ایران
_حمله به مساجد و نصب تیربار و اجرای رقص مختلط (نمونه آن شهریور ۱۳۶۲ در سردشت)
_حمله به مدارس و ترور معلم‌ها در کردستان به اتهام وابستگی به نظام جمهوری اسلامی به علت دریافت حقوق
_ترور و انفجار در جهاد سازندگی و سپاه (بیش از نوزده مورد)
_جنگ افروزی در سنندج و کمک به مهندسی اطلاعاتی استخبارات عراق

البته حافظه تاریخی و شفاهی مردم کردستان و از جمله اسرای این گروهک تروریستی خود بهترین شاهد و گواه بر این گونه رفتارهای تروریستی است.

5-گروهک خلق عرب الاحواز  

در کنار اقدامات تروریستی گروهک خلق عرب عناصر وابسته به این گروهک به ترویج وهابی‌گری با هدف ایجاد شکاف و گسست مذهبی بین قومیت‌ها، در دهه هفتاد، در ادامه سایر فعالیت‌های قوم‌گرایانه و تجزیه‌طلبانه گروهک‌های عرب معاند می‌پردازند که مشخصاً با پشتیبانی برخی از سرویس‌های اطلاعاتی، به‌ ویژه سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشورهای عربی در حوزه خلیج‌ فارس صورت می‌گیرد و اوج آن در سال‌های اخیر نمود و ظهور جدی و قابل تأملی یافته است.

تهیه و توزیع کتاب، نشریه، اطلاعیه، لوح‌های فشرده و ده‌ها اقدام دیگر از جمله فعالیت‌هایی است که از ادامه فعالیت‌های تبلیغی وهابیت در حوزه نرم از سوی متعصبان کج‌فهم و ضدشیعی در ابعاد وسیعی توسط عناصر این گروهک تروریستی صورت می‌گیرد. ضمن آنکه تاکنون از سوی عناصر سست بنیاد مذهبی، برخی از اقدامات عملیاتی چون تهدید انجام ترور و بمب‌گذاری در استان صورت گرفته است.

فرقه ضاله وهابیت و فتاوی آن، توجیه مناسبی برای اقدامات تروریستی و ضدشیعی گروهک‌های تجزیه‌طلب بوده، لذا علاوه بر کنار گذاشتن مذهب تشیع، گرویدن به وهابیت با هدف توجیه اعمال ترویستی نیز راهکار اصلی آن‌ها قرار گرفته است. آنچه که امروزه به‌ عنوان جریان سلفیت جهادی یا وهابیت مطرح است، در حقیقت محصول فعالیت اولین گروهک‌های سلفی است که در اواخر دهه ۱۳۶۰ و اوایل دهه ۱۳۷۰ آغاز گردید؛ پس از آن هسته‌های فکری و فرهنگی متعددی، متأثر از این جریان شکل گرفته و بدین ترتیب جریان جدیدی به نام حرکه السُنّی به‌ عنوان هسته مهمی از جریان تبلیغی سلفیت شکل گرفت.

این گروهک خطرناک انگلیسی منش که توسط شیوخ عرب ابوظبی و ریاض تطمیع و تامین مالی می‌شود سودای جدایی اهواز –آبادان-خرمشهر-شادگان و دشت آزادگان از ایران را در سر مي‌پروراند که با بی اهمیتی مردم منطقه مواجه شده است. در سال 1384 سه رشته عملیات تروریستی در اهواز انجام داد و حدود 200 نفر را شهید و مجروح کرد.

6-گروهک انجمن پادشاهی ایران


گروهک معاند و تروريستي ديگري که دست به عمليات تروريستي در ايران مي‌زند گروهکي موسوم به "انجمن پادشاهي ايران" است. سرکرده اين گروهک تروريستي "فرود فولادوند" بازیگر و فعال سیاسی که از سال ۲۰۰۷ مفقود شده است سرکردگی آن را بر عهده داشت. وی در سال 1361 همسر و فرزندانش را رها کرد و به لندن رفت و چند سال بعد فرزندش کیانوش نیز در سال 1374 همسر و فرزندان 6 و 8 و 10 ساله‌اش را رها کرد و به لندن رفت. پس از مفقودشدن فولادوند، دو وبگاه متفاوت مدعی نمایندگی این گروهک شدند و هر کدام دیگری را به دروغگویی و پیروی از توطئهٔ نظام متهم کردند. 

سابقه ظهور "فرود فولادوند" در میان مخالفان جمهوری اسلامی به چند سال قبل یعنی زمانی باز می‌گردد که وی شبکه ماهواره‌ای "تلویزیون شما" [Your TV] را تاسیس کرد. فولادوند یکی از اتاق‌های آپارتمان خود در لندن را به یک استودیوی 16 متری تبدیل کرد، یک دوربین فیلمبرداری مجهز به کنترل از راه دور را مقابل خود قرار داد و به همین سادگی شبکه ماهواره‌ای تک‌نفره‌ای را به راه انداخت که نقش غیرقابل انکاری در معرفی ماهیت مخالفان مسلح نظام ایفا کرد. وی روزانه حدود 12 ساعت در مقابل این دوربین می‌نشست، با استفاده از کنترل دوربین، تصویر خود را جلو یا عقب می‌برد و در تمام این 12 ساعت با بی‌سابقه‌ترین و مشمئز کننده‌ترین کلمات و دشنام‌ها به دین اسلام، قرآن، ائمه اطهار، پیامبر اکرم (ص) وخلاصه همه مقدسات مردم ایران اهانت می‌کرد. دشنام‌های رکیک و ناموسی وی به ناب‌ترین مقدسات دین اسلام به قدری تکان‌دهنده و منزجر کننده بود که فقط 10 دقیقه تماشای این شبکه یک نفره، هر انسانی ولو مخالفان جمهوری اسلامی را به واکنش وا می‌داشت.

چندی پس از راه‌اندازی این شبکه و در حالی که هنوز ماهیت و گذشته فرود فولادوند آشکار نشده بود، دشنام‌های رکیک و غیرقابل تصور وی به پیامبر اسلام (ص)، قرآن و ائمه اطهار باعث واکنش خودجوش جامعه، محافل مذهبی و حتی مخالفان جمهوری اسلامی شد. اپوزیسیون خارج کشور هشدار می‌دادند که وی با این دشنام‌ها برای همیشه کار مخالفان جمهوری اسلامی را یکسره می‌سازد و موجی از نفرت را علیه معارضان ایجاد می‌کند.

با این حال او که ظاهراً تصور می‌کرد کاری کارستان کرده است! فاز دوم از اوهام خود را کلید زد. از این پس هر روزه در مقابل دوربین یک کلت کمری کالیبر 45 را در دست می‌گرفت، مسئولان جمهوری اسلامی را با ذکر نام به قتل تهدید می‌کرد و از بینندگان خود می‌خواست برای ترور مسئولان نظام، انجام عملیات‌های خرابکارانه و بمب‌گذاری در داخل کشور به او ملحق شوند. این سناریوی وحشتناک اما مضحک، نقطه آغازی شد که بعدها به یکی ـ دو عملیات تروریستی از جمله بمب‌گذاری در حسینیه رهپویان وصال شیراز و شهادت و مصدومیت صدها تن از جوانان معصوم رسید؛ جوانان بیگناهی که تنها جرم آن‌ها گوش دادن به یک خطابه دینی ـ اخلاقی و عزاداری برای امام حسین (ع) بود. 

این گروهک در فرودین 87 "حسینیه کانون رهپویان وصال شیراز" را منفجر کرد و حدود 100 شهید و مجروح بر جای گذاشت که عوامل آن نیز دستگیر شدند.

اين حقیقتي کتمان ناپذیر است که امروزه "تروریسم" به یکی از ابزارهای اصلی نظام سلطه برای گسترش و تقویت و تحکیم و تثبیت سلطه و حاکمیت خویش در سراسر جهان تبدیل شده است. بنابراین باید تأکید کرد که هدف قدرت‌های سلطه طلب غربی به ویژه آمریکا، همچنان که به مناسبت‌های گوناگون در توجیه تجاوزات نظامی و فرامرزی خود علیه سایر ملت‌ها و دولت‌ها همچون افغانستان و عراق و اکنون در سوریه ادعا کرده‌اند، مبارزه با تروریسم و آنچه که جنایت علیه بشریت نامیده اند نیست. آمریکا و رژیم صهیونیستی نزد افکار عمومی و سازمان‌های حقوق بشری از مهمترین رژیم‌های حامی تروریسم هستند. به همین علت می‌توان باور داشت که "تروریست" هرگز نمی‌تواند با تروریسم مبارزه کند. محور آمریکایی، صهیونیستی و عربي و سازمان‌های جاسوسی آنان که منشأ و سرچشمه بسیاری از اقدامات شوم تروریستی در جهان هستند، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند عنوان مبارزه با تروریسم را با خود یدک بکشند، و نزد افکار عمومی جهان و ملل آزاده دنیا، به ویژه کشورهایی که در زمره قربانیان اصلی تروریسم هستند، قابل پذیرش باشند. آنچه در اين ميان بديهي می‌نمايد، پیشرفت‌های روز افزون ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی سبب به بن بست رسیدن و عجز و درماندگی دشمنان نظام شده و آنان را وادار به دست زدن به ترورهای کور همچون اوایل انقلاب و به شهادت رساندن دانشمندان و نخبگان کشورمان به ويژه در سال‌هاي اخير کرد.

 

نکته:متاسفانه بیشترین گروهک تروریستی متعلق به اکراد هست!

منبع:

باشگاه مهندسان

انجمن حمایت از قربانیان ترور



:: برچسب‌ها: گروهک کرد،کردستان،کردستان بزرگ،کورد،اکراد،تروریست ,
تاریخ : دو شنبه 11 آبان 1394
بازدید : 922
نویسنده : مشاور

 

همکاری متقابل داعش، پ ی د و پ ک ک


علی باباجان، معاون سابق نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی عنوان کرده است: در منطقه ای که ترور وجود داشته باشد سرمایه گذاری از آن رخت خواهد بست. زمانی که به پشت پرده تحولات اخیر در ترکیه نگاه می کنیم متوجه می شویم که در مناطق کردنشین ترکیه ۳ سازمان با همکاری یکدیگر در حال فعالیت هستند. در بررسی های ۱۳ ساله ای که صورت داده ایم به این نتیجه رسیده ایم که در صورت عدم فعالیت های گروه های تروریستی هر نوع سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت. زمانی که خطرهای امنیتی وجود داشته باشد این سرمایه گذاری ها متوقف خواهد شد. زیانی که گروه های تروریستی به مناطق کردنشین ترکیه زده اند بسیار بزرگ است. ما خدمات خود به مناطق کردنشین ترکیه را ادامه خواهیم داد. در کشوری که دموکراسی تقویت شود ترور نخواهد توانست در آن کشور مانده و دست به فعالیت بزند. حزب کارگران کردستان (PKK)، حزب اتحاد دموکرات سوریه (PYD) و دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در مناطق کردنشین ترکیه یک شبکه مشترک هستند. در ارتباط با یکدیگر عمل کرده و هماهنگ با هم کار می کنند. پشت پرده هر اقدام غیرقانونی در ترکیه این ۳ سازمان دست دارند. حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) نیز شاخه سیاسی این ها هست.

وی در ادامه اظهارات خود ضمن تاکید بر این که تمام گروه های تروریستی که در اطراف ترکیه در حال فعالیت بودند در عملیات های سنگین ارتش این کشور مورد حمله قرار گرفته اند افزود: بعد از ۷ ژوئن ۲۰۱۵ بی ثباتی سیاسی در ترکیه به وجود آمد. ترکیه در ۲ سال اخیر ۴ بار انتخابات برگزار کرده است. برای بهبود خلاء های به وجود آمده در عرصه حکومتداری ترکیه یک حکومت قوی مورد نیاز است. از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ که حکومت های ائتلافی در ترکیه تشکیل شده است وقتی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که یا این کشور درجا زده و با پسرفت داشته است. ولی حکومت ۱۳ ساله حزب عدالت و توسعه ثبات سیاسی و پیشرفت این کشور را رقم زده است.



:: برچسب‌ها: کردستان،کورد،داعش،تروریست،ایران ستیز،پژاک،پ ک ک،کرد،تجزیه طلب ,
تاریخ : یک شنبه 9 آبان 1394
بازدید : 2773
نویسنده : مشاور

 

حمایت از گروهک های تروریستی کرد خیانت به ایرانی ترین قوم هست.

تبلیغات گسترده و فریبنده حزب(گروهک تروریستی کردی) دمکرات از طریق شبکه های

ماهواره ای و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی موجب ملحق شدن تعدادی از

نوجوانان کم سن و سال به این گروه در شمال عراق و سوء استفاده حزب از آنان شده است.

-     در سال جاری بیش از 10 نفر از نوجوانان زیر 17 سال به حزب دمکرات جناح انشعابیون

ملحق شده اند که بیشتر آنان از سوی حزب مورد آزار و اذیت جنسی واقع شده اند.

-     به عنوان نمونه خانمی متولد 1380، اهل مهاباد و محصل کلاس هفتم مدرسه دخترانه

روستای گوگ تپه، از منزل متواری و در شمال عراق به حزب دمکرات جناح انشعابیون ملحق

شده است. این مغایر با قوانین حقوق بشری و احترام به آزادی افراد است.

 

تعداد بالای گروهک های تروریستی کرد(کورد)باعث شده که لقب ایران ستیز ترین گروهک ها به این

دسته از جدایی طلبانی اطلاق شود.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: کردستان بزرگ،کردستان،کورد،تجزیه طلب،کرد،ایرانی ترین قوم،ایران ستیزی ,
تاریخ : جمعه 8 آبان 1394
بازدید : 888
نویسنده : مشاور

حضور داعش که با حمایت جبهه غربی-صهیونی-عربی-عبری-ترکی در منطقه رشد یافت و حمایت بی چون و چرای غربی-صهیونی از گروهک های ایران ستیز موجب رشد دو سلاح مد نظر غربی ها برای رسیدن به اهدافشان در منطقه شده هست.گروهک داعش و گروهک های تروریست کرد(پان کرد)

 

سیا و موساد چه هدفی را در مرزهای ایران دنبال می کنند؟

اقلیم کردستان که اکنون در قلمرو ۴ کشور ایران ، سوریه ، ترکیه و عراق قرار دارد، به دلیل موقعیت ژئوپلتیک و جمعیت شناختی، از دیرباز مورد توجه قدرت های فرا منطقه ای بوده است. اقلیت های ارمنی و یهودی به تعداد اندک در برخی شهرهای استان کردستان یافت می شوند که حضور این اقلیتها مخصوصا حضور یهودها در این استان ؛ میل رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای جداسازی این استان از ایران دو چندان کرده است. پس از اشغال عراق توسط امریکا نیز منطقه کردنشین خاورمیانه وکردهای ساکن درآن ، بار دیگر در استراتژی سیاسی – امنیتی امریکا و همپیمانش اسرائیل اهمیت یافت. بویژه آنکه رژیم صهیونیستی ادعاهایی تاریخی ارضی و نژادی در این منطقه دارد.

آمریکا در کردستان چه اهدافی را دنبال می کند ؟

کردستان با گستردگی ۲۸۲۰۳ کیلومتر مربع در غرب ایران قرار دارد. این استان که در دامنه ها و دشت های پراکنده سلسله جبال زاگرس میانی قرار گرفته است، از شمال به استان های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق به همدان و زنجان، از جنوب به استان کرمانشاه و از غرب به کشور عراق محدود است. از شهرستانهای این استان می توان به : بانه، بیجار، دهگلان، دیواندره، سروآباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان اشاره کرد. موقعیت آب و هوایی بسیار مناسب استان کردستان و همچنین وجود بازار گسترده مردم کرد باعث شده است تا هر چه بیشتر آمریکا اهدافش را در کردستان دنبال کند.
ا۱-تأمین امنیت اسرائیل اکنون که وجود کشوری به نام اسرائیل هر چه بیشتر امنیت منطقه را به مخاطره انداخته است و وجود تسلیحات هسته ای گسترده در اراضی اشغالی ترس و وحشت از جنگ را بیشتر کرده است لذا امنیت رژیم صهیونیستی به خطر افتاده است و تامین امنیت اسرائیل برای ایالات متحده از هر امر دیگری واجب تر است.
حمایت از کردهای ساکن در منطقه و تقویت ارتباط و تعاملات آنان با اسرائیل، می تواند خطرات و تهدیدات کشورهای منطقه علیه اسرائیل را کنترل نموده و طبیعتا هزینه های سیاسی – امنیتی امریکا را در حفاظت و حمایت از منافع اسرائیل کاهش دهدهداف قابل ترسیم امریکا در توجه به منطقه کردستان را می توان در قالب موارد زیر مشاهده نمود:

۲- نفوذ در« مرزهای ایران » به وسیله سیا و موساد
محوری ترین هدفی که صهیونیست ها از تعامل با کردستان عراق به دنبال آن هستند، زیر نظر داشتن ایران و سوریه و ضربه زدن به این دو محور مقاومت در منطقه از طریق کردستان عراق است. در همین راستاست که تل آویو یکی از فعال ترین مراکز موساد را در منطقه کردستان عراق دایر کرده تا بتواند فعالیت های ایران و سوریه و طرح های مخرب خود در این کشورها را براحتی از این مراکز مدیریت کند.
«جرج مالبرونو» (GeorgeMalbrono) سرمقاله نویس مشهور روزنامه فرانسوی «لوفیگارو » (LeFigaro) در سرمقاله این روزنامه نوشت : آمریکا و اسرائیل از طریق حضور در کردستان عراق، حجم عملیات خرابکارانه خود بر ضد تأسیسات هسته ای و همچنین ترور دانشمندان اتمی ایران را افزایش داده اند.
۳-تضعیف و تهدید امنیت سوریه

سوریه نیز مانند ایران، عراق و ترکیه، استانی کرد نشین دارد. اما کردستان سوریه، با توجه به جغرافیای استراتژیک آن از یکرو و نزدیکی به اسرائیل و هم چنین ضعف قدرت سیاسی نظام حاکم در همه ی دوران ها، همیشه به عنوان گام اول، بیشتر هدف سیاستگذاری های غرب قرار داشته است، چرا که سوریه از شرایط بهتری برای تجزیه طلبی برخوردار بوده است.

آمریکا از چه طریقی به اهدافش می رسد؟

کردستان بزرگ

کردها در استان های کرمانشاه؛ کردستان و ایلام شیعه و بخشی اهل سنت هستند. در استان کردستان و بخش هایی از استان آذربایجان غربی اهل سنت هستند. علاوه بر این، جمعیت قابل ملاحظه ای از کردها که به یارسان و اهل حق معروفند که مرکز سکونت آنها منطقه دالاهو و کرمانشاه و به صورت پراکنده در کردستان است. سایر کردها نیز مسیحی یا یهودی هستند ؛ حضور ادیان و فرقه های مختلف در بین کردهای ایران ، میل آمریکا را برای نفوذ در ایران دو چندان کرده است. می توان از دیگر ابزارهای آمریکا جهت تحقق اهدافش در کردستان به گزینه های زیر اشاره کرد :

۱ – حمایت از فدرالیسم در کردستان عراق

یکی از ابزارهایی که امریکا توسط آن به دنبال فشار بر کشورهای منطقه است، حمایت از فدرالیسم
( خود مختاری پنهان) در منطقه کردستان عراق است؛ بدون شک موفقیت این طرح باعث تقویت گرایش های استقلال طلبانه مردم کرد منطقه خواهد شد. در کنار آن ساختار قانون اساسی عراق نیز با دخالت های امریکا به گونه ای تدوین شده است که برای جمعیت ۲۰ درصدی کردها ، موقعیت ممتازی محسوب می شود.
مهم ترین هدف آمریکا در عراق پس از براندازی رژیم صدام، ایجاد دولت فدرال در این کشور بوده تا با تضعیف دولت مرکزی نفوذ خود در عراق را گسترش داده و جای پای محکمی برای خود در منطقه دست و پا کند.

۲ – حمایت غیر رسمی از گروهک تروریستی پژاک

پژاک یک گروه شبه نظامی چپ گرا در کردستان ایران است. فعالیت این گروه بیشتر در مرز بین ایران، عراق و ترکیه و منطقه قلعه رش در استان آذربایجان غربی و منطقه اورامانات از توابع استان کرمانشاه و ایوان از توابع ایلام و مریوان و منطقه چهل چشمه از توابع استان کردستان و بخش شرقی کوهستان قندیل در کردستان عراق است و تحت هدایت و رهبری حزب پ. ک. ک، حزب کارگران کرد ترکیه، فعالیت می کند. حمایت
غیر رسمی از این گروهک تروریستی برای ضربه زدن به امنیت ایران در دستور کار آمریکا قرار دارد.

۳ – حمایت از پ.ک.ک و فشار بر ترکیه برای تعامل خود با این گروه

آمریکا با حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه تروریستی پ . ک . ک به ایجاد تنش میان کردهای ایران ، عراق و ترکیه کمک می کند. در واقع هدف ایالات متحده آمریکا از حمایت پ.ک.ک بازی با حس ناسیونالیستی کردها به خصوص کردهای ایران است تا آنها را برای تشکیل یک کشور مستقل راغب کند.
ترکیه نیز در این بین تهدید می شود که اگر به تجزیه طلبی کردها در سوریه کمک نکند، گروه های مسلح به کردستان عراق و ترکیه بازخواهند گشت و مورد حمایت امریکا و اروپا قرار خواهند گرفت و نیز تهدید می شود که عضویت اش در اروپای متحد به طور کلی ملغی می گردد .

۴ – مهیا کردن زمینه حضور رژیم صهیونیستی در منطقه کردستان عراق

از آغاز شکل گیری رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی فلسطین، سیاست برقراری و ارتباط با اقلیت های قومی و نژادی و نفوذ درون آنها، بخشی از اهداف و راهبردهای صهیونیسم را در خاورمیانه تشکیل می داد و تحریک اقوام و طوایف گوناگون جزئی از توطئه صهیونیسم برای ایجاد نزاع قومی در جهان اسلام بود که در چارچوب «راهبرد اتحاد پیرامونی» تبلور یافت. هم اکنون ۳۰ – ۲۵ کمپانی و بانک و مراکز تجاری در عراق در اختیار رژیم صهیونیستی است. همچنین اسرائیل برای تحقق خاورمیانه جدید و اسرائیل بزرگ و جاسوسی در خاک ایران به حضور در اقلیم کردستان عراق نیاز دارد.

آمریکا در کردستان ؛ به دنبال تامین منافع اسرائیل

هم اکنون منافعی که آمریکا در کردستان دارد در هیچ کجای دیگر از منطقه خاورمیانه ندارد ایالات متحده چندین سال است که به دنبال تشکیل یک کشور دیگرکه با قامت رژیم صهیونیستی برابر باشد است در این راستا تشکیل یک کشور هم پیمان با اسرائیل و راهبرد اسرائیل بزرگ از مهم ترین اهدافی است که آمریکا در کردستان دنبال می کند.
ادامه دارد…

کردستان بزرگ

کردستان بزرگ

 

ایران ستیز



:: برچسب‌ها: پان کرد , تروریست , ایران ستیز , کورد , کرد , کردستان , تروریست کرد ,
تاریخ : پنج شنبه 7 آبان 1394
بازدید : 1277
نویسنده : مشاور

 به طور مشخص هر گروه مخالف تمامیت ارضی ایران اسلامی توسط رژیم غاصب صهیونیزمی دوست و متحد شمرده میشود.در این بین پان کردیسم به عنوان خطرناکترین جریان ایران ستیز در صدر حمایتهای رژیم صهیونیزمی قرار دارد.

تمام فاکتورهایی مثل داشتن گروهک های مسلح و معاند و ایران ستیزی حاد در بین جریان پان کردیسم باعث شده هست که پرونده ویژه این جریان به عنوان عاملی خطرناک مورد توجه قرار گیرد.به طور مشخص وجود بیشترین گروهک تروریستی و معاند در کردستان و 3 کشور ترکیه و سوریه و عراق این امر که پان کردیسم آشوب طلب ترین و معاندترین گروهک های منطقه هست را در نوع خود قابل تامل کرده هست.

رژیم صهیونیستی به تمام قوا به دنبال تجزیه کشورهای سوریه و عراق در درجه اول و سپس ایران و ترکیه در مرحله بعدی هست که این جریان را توسط پان کردیسم مسلح و تروریستی دنبال میکند:

 

www.mashreghnews.ir/fa/news/322478/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%B5%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%E2%80%8C%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D9%84%E2%80%8C%D8%A2%D9%88%DB%8C%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4

 

 

 

این ارتباط خوب گروهک های تروریستی کرد(کورد) با رژیم منحوس اسراییل به اندازه ای بوده که نقشه های جدیدی جهت ایجاد جریانات نسل کشی و سرزمین گشایی در ذهن جریان پان کردیسم ایجاد کرده هست.

پان کردیسم و تروریست های وابسته این گروه به مرور نقشه هایی از تمایلات سرزمین گشایی به سبک اسراییل را منتشر کرده اند که در این نقشه ها تمایل به نسل کشی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی و همدان و دزفول و ...دیده میشود!

 

چاپ کتاب دوستی کردها و اسرائیل در کردستان عراق + عکس

www.shia-news.com/fa/news/34026/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

 

 

 

در تصاویر زیر فعالیت اعضای گروهک های مسلح کرد و پان کرد را در کشورهای اروپایی میبینید:

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: کردستان،پان کردیسم،پان کرد،ایران ستیز ,
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 983
نویسنده : مشاور

لیست اسامی برخی از تروریست های مطرح کردستان

 

به گزارش آکام نیوز، دست پرورده امریکا،رژیم صهیونیستی و انگلیس و در کنار آن ها رژیم بعث عراق، ضمن آموزش نظامی و تروریستی به مردم اغفال شده، آنان را جذب کرده و در عملیات های تروریستی زیادی بر علیه مردم کشورشان استفاده کردند. از این گروهک ها می توان به گروهک های منحله و تروریستی کومله،حزب منحله دمکرات کردستان ایران،پژاک،سازمان خبات کردستان،حزب منحله آزادی کردستان،اتحادیه انقلابیون کردستان و غیره اشاره کرد .

این گروهک های تروریست از خاک اقلیم کردستان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و استان کردستان استفاده می کنند و متاسفانه اقلیم کردستان به منطقه ای برای اسکان این تروریست ها تبدیل شده است و  در شمال عراق آزادانه بر علیه ملت ایران،عملیات تروریستی انجام می دهند و در طول سه سال گذشته در مقابل دیدگان سران اقلیم کردستان عراق،بارها و بارها تیم های تروریستی زیادی را روانه خاک کردستان ایران کرده و اقدام به چته گری ، قتل و تجاوز به نوامیس مردم روستاهای استان کردستان کرده اند .

در آخرین نمونه انجام این اعمال تروریستی در ماه های گذشته دو تیم تروریستی از پیشمرگان کومله به دستور عبدالله مهتدی و با هماهنگی عمر ایلخانی زاده برای انجام اقدامات تروریستی وارد خاک کشورمان شدند و متاسفانه یک نفر از هموطنانمان را نیز به شهادت رساندند .

کمکهای مالی و تسلیحاتی این گروهکها نیز از طرف اقلیم کردستان و کشورهای غربی به خصوص آمریکا تامین می شود. در این راستا تصمیم گرفتیم برای آشنایی بیشتر مردم ایران با سردمداران تروریست این گروهکها اسامی این تروریستها را که نقش اصلی و هدایت کننده این تروریستها را بر عهده دارند،افشاء کنیم.

در زیر توجه شما را به ذکر  اسامی تنها تعداد اندکی از تروریستهای مطرح گروهکهای کردی ضد انقلاب مستقر در خاک اقلیم کردستان عراق!جلب می کنیم.

عبدالله كهنه پوشی مشهور به عبه دلیرسرکرده گروهک تروریستی کومله!

عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله!

عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک تروریستی کومله!

محمد راوند

عبدالرحمان حاجی احمدی سرکرده پژاک

ابراهیم كهنه پوشی

جلیل آزادی خواه

رحیم فرازمند

حسین یزدان پناه

بابا شیخ حسینی

مصطفی هجری

خالد عزیزی

برهان روشن مشهور به برهان رشه مجیه

منصور راوند مشهور به منصور فرج باغانی

امین کریمی مزدک عضو کردیناسیون پژاک

شیرزاد کمانگر از کردیناسیون پژاک

علی بهمنی مشهور به علی سیفی

رئوف ایزدی

اقبال مرادی

جلال ناوه

حمدی عبداللهی مشهور به ره وه ز

عمر محمدزاده مشهور به عمر میرآوا

خلیل فتاحی مشهور به خلیل سور

بهرام رضایی مشهور به بهرام ره ش

سید محمود ذکریایی با نام مستعار (چیا)

امجد حسین پناهی

امیر صلواتی شکنجه گر کومله

 کیومرث رستمی شکنجه گر کومله

محمد حسین محمدی (تخته)

محمد حسن محمدی (تخته)

سید ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک تروریستی کومله!

 
 
در ایران اسلامی کوچکترین بی احترامی و نژاد پرستی علیه کرد ها صورت نگرفته ولی متاسفانه بر خلاف ظاهر امر خطرناکترین گروهک های ایران ستیز در این منطقه فعالند.


:: برچسب‌ها: کردستان،پان کردیسم،تروریست کرد،ایران ستیز ,
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 1310
نویسنده : مشاور

در ابتدا سعی کردیم به تشریح پان کردیسم و خطرات آن با توجه به شرایط منطقه و خصوصا فعالیت داعش و رشد گروهک های تروریست کرد اشاره کنیم و خطراتی که تجزیه سوریه و عراق میتواند به منطقه وارد کند.

از این بابت به فعالیت چشم گیر تیپ های مدافع حرم در سوریه و عراق اشاره ای میکنیم که هم در تامین امنیت مردم عراق و سوریه میکوشند و هم جلوی گستاخی  آسیب به تمامیت ارضی عراق و سوریه را گرفته اند.در این راه شهیدان مدافع حرم ایران دوستان واقعی هستند.

 

ریشه و زمینه های پان کردیسم را در زیر بررسی خواهیم کرد.

در کشور خودمان کلماتی مثل پان آریا و پان ترک و پان عرب واژه غریبه ای نیست و گاهی تنشهایی در فضای مجازی توجه ما را به این پدیده جذب میکند.جریانات منحرف پان آریا و پانترک و پان عرب گروهک های تروریستی نداشته و بعضا لفاضی های از روی فرهنگ ضعیف به هم دیگر انجام میدهند که مورد توجه ما نیست

اما مساله ای که به ان پرداخته نشده مساله پان کردیسم هست این گروه نزدیک به 20 و اندی گروهک مسلح تروریستی و خشن دارد و کمتر در این مورد اطلاع رسانی صورت گرفته هست.

در ایران خاندان پهلوی در رشد و ایجاد پان آریاییسم نقش داشت که در این راستا با ایجاد راسیست و نژاد پرستی باعث رشد فزاینده پان ترکیسم و پان عربیسم شد.اما انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی پاسخگوی تمایلات برادری و برابری اسلامی شد و این امر به تجمیع و اتحاد ایرانیان در قالب کشور جمهوری اسلامی ایران کمک بالقوه ای کرد.

اما مساله کلیدی اینجاست که در مورد کرد های ایران هیچ نوع رفتار نژادپرستانه و راسیستی در زمان خاندان فاسد پهلوی ثبت و گزارش نشده هست.

همه ما میدانیم که:

-کرد ها ایرانی ترین قوم محسوب میشوند پس چرا بالای 20 و اندی گروهک تروریستی پان کرد و ایران ستیز وجود دارد؟

با توجه به کلمه کلیدی " کرد ها ایرانی ترین قوم هستند" سوال بالا یک سوال شدیدا کلیدی در ذهن هر ایران دوستی هست.

 

خصوصا در فضای مجازی با نهایت تاسف گروه های سایبری شاخه این گروهک های تروریست و مسلح با برنامه فعالند و به لجن پراکنی عجیبی بین اقوام ایرانی دست میزنند تا کسی به این گروهک های  پان کرد خشن و تروریست و ایران ستیز کاری نداشته باشد.

مطمنا تسلیحات و افکار و مدیریت صهیونیزم و غرب در تربیت نیروهای تروریست سربر کردی کاملا مشهود هست به طوری که در نقشه های منتشر شده در اقلیم کردستان عراق مناطقی از آذربایجان غربی و استان های جنوبی هم جز کشور کردستان معرفی میشود!!

به طور قطع برنامه ریزی جهت کشتار و نسل کشی برای رسیدن به چنین نقشه های شومی قابل مشاهده هست.

 

 

 

شرایط منطقه ای و کشورهای سوریه



:: برچسب‌ها: پان کرد،ایران ستیز،پان ترک،پان عرب،پان آریا،تروریست کردی،کردستان،بارزانی ,
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394
بازدید : 5757
نویسنده : مشاور

با توجه به رشد داعش در منطقه دو گروهک تروریستی ایران ستیز پان کرد و بلوچی را باید بیشتر بشناسیم و با توجه به درگیر بودن سوریه و عراق و رشد گروهک های پان کرد و پان کردیسم در این زمینه اطلاع رسانی و آگاهی رسانی وظیفه هر ایرانی هست.

مفهوم پان

لفظ پان (Pan) در زبان لاتین پیشوندی است به معنای "همه" یا "عموم". در قرون 19و20 ابتدا در اروپا، سپس در آسیا و آفریقا نهضت‌هایی سیاسی با این پیشوند موجودیت یافتند که نام یک کشور، نژاد یا دین را بدنبال آن یدک می‌کشیدند. 

هدف پانیست‌ها وحدت سیاسی افراد دارای نژاد، زبان، ملیت و یا دین مشترک است. از جمله مشهورترین پانیزم‌های قومی می‌توان به پان اسلاویسم، پان عربیسم، پان ژرمنیسم و پان کردیسم اشاره کرد. پانیست‌ها اغلب داعیه‌های جدایی و تجزیه‌طلبانه داشته و خواهان استقلال و خودمختاری‌‌اند.
 
حال باید دانست پانکردیسم چیست؟
مفهوم پان کردیسم
دیدگاه تاریخی مربوط به ریشه پان کردیسم، تفسیری مدرن است که شرق شناسانی نظیر ولادیمیر مینورسکی آن را مطرح کرده‌اند. به هر حال این نکته مسلم است که کردها بخش جدایی‌ناپذیر امپراتوری‌های ایرانی ماد، هخامنشی، پارتی، اشکانی و ساسانی بودند. پس از شروع جنگ جهانی اول و رشد و ترویج ناسیونالیسم ملی گرا توسط انگلیس برای تسلط بر عثمانی، کردها نیز به تبعیت از ترک‌ها و عرب‌ها که خواهان استقلال شده بودند، مساله کردستان را مطرح و دنبال کردند. 
 
به طور خاص گروه های پان به بهانه های مختلفی تشکیل میشوند اما خطر ناکترین نوع گروه های پان گروه هایی هستند که بر علیه امنیت و تمامیت ارضی کشورشان دست به اسلحه میبرند و فعالیت های مخرب و خشن انجام میدهند.
متاسفانه اکراد ایران حدود 20 گروهک تروریستی با نام های مختلف دارند که باعث میشود به این امر توجه ویژه ای داشته باشیم.این امر با توجه به اینکه اکراد همیشه قومی ایرانی تلقی میشودند و هیچ بی احترامی از نوع راسیستی و نژاد پرستانه به انها نشده هست بیشتر قابل توجه هست.
 
 
 
پان کردیسم بر مبنای مولفه‌های جغرافیایی(سرزمین کردستان)، نژآدی(اکراد)، زبانی(زبان کردی)، تجربه‌های تاریخی(همچون دولت‌های مستقل و قیام‌های کردی) و وقایع سیاسی(پیمان سور) شکل گرفته است که برای تبیین این مفهوم نیاز به شناختن آنها می‌باشد. از سوی دیگر با توجه به تقسیم‌شدن مناطق کردنشین بین چهار کشور ایران، ترکیه، عراق و سوریه و وجود مولفه‌های متفاوت نژآدی، مذهبی، تاریخی و سیاسی در هر کدام از این مناطق بهتر است که پان کردیسم را در قامت یک مفهوم کلی و واحد بررسی نکرده و بطور مجزا و مستقل به بررسی آن پرداخت. 
 
در نقشه های منتشر شده گروهک های پانکرد و تروریست های کردی تمایل به سرزمین گشایی در مناطق آذربایجان غربی و مناطق جنوبی کشور ایران جهت اتصال به دریای خلیج فارس مشاهده میشود که نشان از نقشه های صهیونیسم و رد پای آنها در این مورد هست.
 
 
مطالعه موضوع پان کردیسم نیاز به تحلیل مولفه های فراوانی دارد که به برخی از آن ها اشاره شد.همانطور که اشاره کردیم کرد ها بین کشورهای ایران و ترکیه و سوریه و عراق پراکندگی دارند.با توجه به حمایت های غربی-صهیونی از گروهک های کردی در تامین تسلیحات و حمایت همه جانبه برای تجزیه کشورهای خاورمیانه مشاهده شد که غربی ها در عراق یک منطقه خودمختار کردی ایجاد کرده اند که این اقلیم تبدیل به جولانگاه و کمپ های گروهک های تروریستی کردی شده هست.
کارشناسان معتقدند که تعداد بالای گروهک های تروریستی کردی و کمپ های این گروهک های در منطقه اقلیم کردستان عراق نشان از عمق ماجرای جدایی طلبی این گروهک ها دارد که در این باره باید تامل فراوانی داشته باشیم.
تعداد 20 و اندی گروهک تروریستی مربوط به کردستان ایران نشان از عمق خطرات دارد که باید آگاهی بخشی در این مورد را افزایش دهیم.
 
با رشد گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق که مشخصا از کمک های کشورهای مرتجع منطقه برخوردار بودند و حمایت های لوجستیکی غرب،اشتباه بزرگ ترکیه در حمایت از داعش که بیشتر به بروز و رشد غرب خواسته گروهک های تروریستی کردی کمک کرد،در این زمان مساله حمایت غرب از تقسیم سوریه به 3 کشور کردی و داعشی و شیعی نشانه ای دیگر از عملکرد گروه های پانکرد در این زمینه هست.
 
به طور خاص همراستا بودن گروهک تروریستی داعش و گروهک های تروریستی کرد(پان کرد) این ماجرا را یاد اوری میکند که تمایل کشورهای غربی در رسیدن به تئوری "کوچکتر زیباتر" چقدر عملیاتی هست.
 
در ادامه به بررسی دقیق تر میزان خطرات گروهک های پان کرد خواهیم پرداخت.

 



:: برچسب‌ها: پان کردیسم،پژاک،کردستان،تروریست کرد ,

با توجه به شرایط منطقه و رشد داعش در سوریه و عراق و در راستای آن رشد تروریست و گروهک های پان کرد در این تارنما به بررسی تحرکات گروهک های پان کرد خواهیم پرداخت. پان کردیسم یک جریان منحرف و ایران ستیز هست.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بررسی گروهک های پان کردیسم و آدرس antiterror.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 41129
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com