عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





تاریخ : شنبه 20 شهريور 1395
بازدید : 691
نویسنده : مشاور

گروهک تروریستی و پانکرد پاک که دوستان پرسیده بودن در نظرات امروز در خبرها هم توضیحات تکمیلی رو آوردم.این گروهک که توسط آمریکا و اسراییل ساپورت میشه و خصوصا تمرکز اون روی ایجاد شاخه تروریستی به نام مانشت بوده که در واقع هدفشون کردیزاسیون لرستان و ایلام و خوزستان و کهکولیه هست.

در ایران بیشترین گروهک تروریستی ایران ستیز متعلق به پانکردیسم هست وجالب اینکه بعد از ظهور داعش در سوریه و عراق خیلی از هموطنان متوجه این گروهک ها و اهداف تجزیه طلبانه شون شدن،نکته جالب دیگه اینکه پانکردیسم در ایران بهانه هایی مثل فاشیست و نژادپرستی نداره.

خبر:

فرمانده «حزب آزادی کردستان»(پ‌اک) در  ایران به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است که این گروه در برنامه آموزش های نظامی توسط مستشاران آمریکایی و اروپایی برای ترتیب نیرویی برای مبارزه با داعش در عراق شرکت داشته است.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از «آسوشیتدپرس»، گروهک ترویستی پارت آزادی کردستان یکی از چند گروه تروریستی در ایران است که امسال در داخل ایران با نیروهای ایرانی درگیر شده اند.
 
در این گزارش آمده که به نظر می رسد این گروه تروریستی به برنامه آموزش های نظامی و مواد منفجره راه یافته چون رسماً زیر پرچم نیروهای کردی عراق فعالیت می کند.

حسین یزدان‌پناه رهبر این گروه به آسوشیتدپرس گفت: «آنها در چارچوب مبارزه با داعش به ما آموزش دادند و کمک کردند».

او گفت گروهش (پ‌اک) همچنان به عملیات در ایران ادامه خواهد داد و گفت که مبارزه با داعش هرگز «آلترناتیوی برای مبارزه» با ایران نبوده است.

او ادعا کرد که گروهش امسال شش حمله در داخل ایران انجام داده است.

کاپیتان جولیو ماکاری سرهنگ ارتش ایتالیا که سخنگوی ائتلاف در شهر اربیل عراق است به آسوشیتدپرس گفت که حزب آزادی کردستان «احتمالا"» آموزش دیده است و توضیح داد که ائتلاف گروه های تحت آموزش را گزینش نمی کند.

به گفته یزدان پناه اعضای این گروه در ماه های مارس تا سپتامبر سه دوره آموزشی در خط مقدم با شرکت مربیان آمریکایی طی کردند.

سرهنگ جاش ژاک از سخنگویان فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)‌ که بر نبرد با داعش نظارت دارد روز چهارشنبه به آسوشیتدپرس گفت که «از ارائه برنامه آموزشی از سوی سنتکام به شبه نظامیان حزب آزاد کردستان آگاه نیست».

ناظران معتقدند این گروهک تروریستی غرب ایران در لوای مبارزه با داعش به آموزش های ائتلاف ضد داعش ورود پیدا کرده و بعد از سپری کردن این آموزش ها، وارد مقابله با ایران و انجام عملیات های تروریستی در غرب ایران شده است.
 
آمریکایی ها می گویند از ورود این گروه به آموزش های ائتلاف ضد داعش آگاه نیستند، اما برخی منابع خبری معتقدند که آمریکایی ها با استفاده از فرصت و بهانه مبارزه با داعش سعی در آموزش گروه های جدایی طلب در ایران را دارند تا تمرکز عملیاتی ایران از سوریه و عراق کاهش پیدا کند و ایران را درگیر در مسائل داخلی خود کند.



:: برچسب‌ها: پانکرد،پانکردیسم،کردستان،سربر،تروریست،خائن،تجزیه طلب،ایرانستیز ,

با توجه به شرایط منطقه و رشد داعش در سوریه و عراق و در راستای آن رشد تروریست و گروهک های پان کرد در این تارنما به بررسی تحرکات گروهک های پان کرد خواهیم پرداخت. پان کردیسم یک جریان منحرف و ایران ستیز هست.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بررسی گروهک های پان کردیسم و آدرس antiterror.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 41129
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com